Waar`s die rewind button?

SOms moet jy jouself haat

Soms moet jy erken

Dat jou laggie stupid geklink het

Soms is dit goed om `n bietjie ballas te he

Te erken dat die tyd, die oomblik `n stupid oomblik was …

Dat jy jou naam gat gemaak het …

Toe jy akkolade van cheap chocolade verwag het

Toe jy kompliment na nog `n onverdiende vent or Flinder gestuur het, en gedink het die imbecile die selfde moes/sou doen …

Jussus! Fok

Hoe haat ek dit!

 

DIe gesegde ‘ perels vir die varke”

Ja

Ja, jussus … 

`n goeie beledeging, of `n Pappa Kilo was meer toepaslik

En nou hier, wens ek en kon terug gaan en dit vir jou 

gee,

en my 

Eer herstel

en my naam optel

 

Ons het regtig niks vir mekaar nie
wel
” jou fokken beauty is so vlak soos `n baby pool,
en hoe fokken blind was ek!

Leave a Reply

