trotseqafir.com

Ek was die Poes

in de kryt

Jy was die tweegat jakkels in die ‘crowd

Ek was die Kaffir langs die pad

Jy ‘die wenner ‘oppad

binne in jou BMW

Eventually het n Swart man my opgetel, en by Cradock afgedrop

My Ma het gese ek moet maniere probeer (he)

Soos Bybelskool Hattfiled P’

Of Dion.

Hulle was Prime  Citizens

Ek het hulle nie ge`rate nie.

Altwee was  ‘Ja Broers

Maar `when it comes to the push’  dan krummel die koekie, en hulle beteken altwee omtrent fokkol

Hulle was nie die enigste twee nie

Hulle was maar net nog twee

Unreliable horney untrustworthy fair weather weak as yellow piss ‘friends’ … who was trying to get into my sisters pants

So FOK jou/julle en julle memory

 en Fok al die Phoney smiles

en Pseudo “kan ek die skinbord by Tannie vat”

Leave a Reply

